سایت املاک صنعتی تام

املاک صنعتی تام

خرید سوله

خرید سوله به چه عواملی بستگی دارد؟

در صنعت‌های مختلف استفاده از سوله به قدری رایج شده که تصور کارخانه‌های بدون سوله امکان‌پذیر نیست. علت آن طراحی متفاوت آن‌ها نسبت به سایر سازه‌ها است. به عبارتی سوله‌ها یک یک سقف شیب دار فلزی بوده که در اشکال مختلف ساخته می‌شوند. بر حسب نوع کاربرد، دارای انواع گوناگونی هستند. در صنعت‌هایی چون آشیانه‌های هواپیما، ساختمان‌های صنعتی، کشاورزی، سالن‌های ورزشی و… از سوله استفاده می‌کنند.
مشاوران صنعتی می‌توانند برای انتخاب و خرید سوله به شما کمک کنند. بعضی از افراد برای خرید سوله به دنبال قیمت‌های دقیق و یکسان هستند، اما سوله‌ها برای تعیین قیمت‌گذاری به عوامل مختلفی بستگی دارند. مثلاً سوله‌هایی که از فولاد ساخته می‌شوند، بستگی به قیمت جهانی دارد. به همین دلیل قیمت‌های آن در نوسان است. در نتیجه جنس آن می‌تواند نقش زیادی در قیمت آن داشته باشد.

ویژگی سوله‌های صنعتی

سوله‌های صنعتی مقرون به صرفه‌ترین روش برای ساخت سازه‌های مختلف است. از این سوله‌ها برای ساخت مراکز خرید، نمایشگاه و مدارس استفاده می‌کنند. برای شروع فوندانسیون ستون را باید در نظر

گرفت. سپس با سایر اتصالات مختلف آن‌ها را به یکدیگر وصل می‌کنند. معمولاً سوله‌ها زمانی که در معرض هوا قرار می‌گیرند، دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می‌شوند. در نتیجه بهتر است که، از فولاد‌های ضد زنگ برای سوله‌ها استفاده نمود.

انواع کارایی سوله‌ها
زمانی که نیاز به اضافه کردن فضا به یک تولیدی یا هر مکان دیگری دارید، استفاده از سوله‌ها بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. آن‌ها نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه کارایی‌های زیادی نیز دارند. در زیر با کارایی مختلف سوله‌ها آشنا می‌شوید. سوله‌ها در صنایع مختلف، کاربرد متفاوتی نیز دارند.

حتما بخوانید  قوانین اجاره املاک صنعتی و تجاری

آشنایی با انواع سوله‌ها

سوله کارخانه: کارآمدترین سازه برای گسترش فعالیت‌های یک کارخانه، سوله‌های صنعتی هستند. چنین سوله‌هایی مستحکم هستند و می‌توانند در شکل و اندازه‌های مختلفی ساخته شوند تا در سازه‌ها بکار بروند. عملیات‌های دیگری مانند مونتاژ و جداسازی در این سازه به سادگی انجام می‌شود.
سوله سفارشی: گاهی اوقات شما نیاز دارید تا سوله‌ها بر اساس یک سری عوامل مختلف ساخته شود. در این شرایط بهترین انتخاب سوله‌های سفارشی هستند. مثلاً وقتی که می‌خواهید یک فضایی درست کنید تا محصولی را نگهداری کنید، لازم است تا سوله‌ها در دما و فشار خاصی تحمل کنند. در نتیجه سوله سفارشی بهترین انتخاب می‌تواند باشد.
سوله پیش ساخته شده: این سوله‌ها را خارج از محلی که قرار است بسازند، درست می‌کنند سپس تحویل مشتری می‌دهند. تولیدکنندگان این نوع ساخت سوله را راحت‌تر می‌دانند. همچنین خواسته‌های مشتری نیز در این نوع سوله‌ها در نظر گرفته می‌شود.

سوله جعبه‌ای: این سوله‌ها از جنس فولاد ساخته شده‌اند. آن‌ها دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند. همچنین می‌تواند در برابر تغییرات آب و هوایی دوام بیاورند. این سوله‌ها در پالایشگاه‌های برق بیشترین کاربرد را دارند. سوله‌های جعبه‌ای در محیط‌های کنترل شده ساخته می‌شوند.

انواع سوله بر اساس شکل

  • سوله تک شیب متصل به ساختمان
  • سوله تک شیب
    • سوله تک شیب با ستون(های) وسط
    • سوله قوسی

سوله همراه با ستون وسط مشترک

  • سوله تک شیب با ستون(های) وسط
  • سوله قوسی
  • سوله همراه با ستون وسط مشترک

کاربرد سوله

  • پالایشگاه
  • آشیانه هواپیما
  • انبارهای صنعتی
  • کارگاه صنعتی
  • استفاده در کارخانه فرآوری

5854955145564109153 121 خرید سوله+قیمت

مشورت از متخصصین املاک صنعتی تام

انبار کارخانه دارای یک سری ویژگی‌ها و سختی‌هایی است که شما می‌توانید مشکلات خود را با متخصصین و مشاوران حرفه‌ای املاک صنعتی تام در میان بگذارید. آن‌ها شما را برای رسیدن به نتیجه مطلوب خود کمک می‌کنند و همراه شما هستند. خرید سوله نیاز به مشورت دارد. از آنجایی که تنوع در سوله بسیار زیاد است و در هر صنعتی کاربرد متفاوتی دارند. به همین دلیل باید از شرکت‌های معتبری که سابقه درخشان دارند، کمک و مشورت بگیرید. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا با مشاوره‌های حرفه‌ای، خرید بهتری داشته باشید.

حتما بخوانید  سایت املاک صنعتی تام


کلیک کنید:خرید سوله

3/5 (1 نظر)

یک پاسخ

  1. سلام متاسفانه هیچگونه نظارتی روی فروش و اجاره املاک مخصوصا املاک صنعتی وجود ندارد و فروشنده ها دائما در حال بالابردن قیمت هستند و به نوعی فقط در پی بالابردن املاک خودشونن تا فروش آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *