سایت املاک صنعتی تام

املاک صنعتی تام

سایت املاک صنعتی تام

سایت املاک صنعتی تام

در حال حاضر سرمایه‌گذاری در خریدوفروش واحد‌های تجاری و صنعتی در ایران یکی از مطمئن‌ترین راه‌های حفظ سرمایه است.   سایت املاک صنعتی تام که یکی از پیشروان فعال در این حوزه است، بستری را برای شما مشتریان عزیز ایجاد کرده است تا بتوانید در محیطی امن با بالاترین سرعت ارتباط برقرار کنید و متنوع‌ترین لیست خرید / فروش و اجاره ملک صنعتی به‌خصوص در غرب تهران، استان البرز و شهر کرج را شاهد باشید. بدون شک برای خریدوفروش واحد‌های تجاری و خرده‌فروشی، صنعتی، سوله، انبار، کارگاهی، دامپروری و کشاورزی در ایران به مشاوران مجربی نیاز دارید که از دانش سرمایه‌گذاری کافی نیز برخوردار باشند. به همین جهت تنها اقدامی که نیاز به انجام آن دارید، مراجعه به سایت املاک صنعتی تام است. با کمک تام می‌توانید بهترین مشاور املاک در ایران را پیدا کنید و با خیالی آسوده خرید کنید.

خرید / فروش و اجاره ملک صنعتی

از آنجایی که بخش‌های صنعتی در تهران و کرج متنوع هستند و انواع مدل‌ها از جمله زمین با کاربری صنعتی، کارخانه، کارگاه و… را شامل می‌شود، باید به عوامل متنوعی توجه فرمایید:

موقعیت مکانی یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها هنگام جستجوی ملک تجاری است. یک موقعیت خوب، اتصالات عالی به شبکه حمل‌ونقل، به ویژه به بزرگراه یا محوطه حمل‌ونقل ارائه می‌دهد. در مورد سالن‌های تولید و شرکت‌های سفارش پستی، یک موقعیت ملی و از لحاظ استراتژیک خوب منطقی است به‌طوری‌که بتوان وسیع‌ترین شعاع ممکن را پوشش داد. مسیر‌های دسترسی گسترده و آسفالته و تسهیلات چرخشی حمل‌ونقل را آسان‌تر می‌کند. دراین‌خصوص ممکن است یکی از آدرس‌های جاده مخصوص، جاده قدیم کرج، گرمدره، احمدآباد مستوفی، شهریار و… برای شما مناسب‌تر باشد.

حتما بخوانید  نکاتی درباره قولنامه دستی در معاملات املاک صنعتی

زیرساخت

اگر قصد اجاره، خرید یا اجاره ملک صنعتی را دارید، باید از وجود فضای پارک کافی برای کارمندان و گزینه‌هایی برای دسترسی به محل کار با وسایل نقلیه عمومی اطمینان حاصل کنید. یک غذاخوری یا رستوران‌های نزدیک، جذابیت کارفرما را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، عوامل زیر کار را آسان‌تر می‌کند:

  • نزدیکی به مراکز بازیافت و سایت‌های دفع زباله‌های خطرناک
  • سیستم فاضلاب صنعتی با ظرفیت بالا
  • وجود یک ژنراتور قدرتمند اضطراری
  • مشاغل مشابه صنعت در نزدیکی (تأمین‌کنندگان و منافع مشترک)

چه معیار‌هایی در جستجوی ملک صنعتی مهمی دارند؟

اندازه

هر چه سالن بزرگتر باشد، هزینه‌های عملیاتی و نگهداری بیشتر است. با این وجود، فضای مورد نیاز نباید خیلی کوچک باشد. به‌عنوان‌مثال در یک انبار باید فضای کافی بین قفسه‌ها وجود داشته باشد تا دو لیفتراک بدون مشکل از کنار هم عبور کنند. ذخیره بسته‌های آماده برای ارسال و تحویل جدید نیز باید در نظر گرفته شود.فضای بزرگ کف برای شرکت‌های سفارش پستی و شرکت‌های تدارکات اهمیت کمتری دارد، آن‌ها می‌توانند با قفسه‌های بلند در فضا صرفه‌جویی کنند. از طرف دیگر برای تأسیسات تولید، ‌اشیاء یک طبقه توصیه می‌شود. این امر به ویژه زمانی صادق است که محصولات سنگین در حال تولید هستند و مراحل مختلف تولید را طی می‌کنند.

چیدمان

علاوه بر اندازه، تقسیم‌بندی فضای کف نیز مرتبط است. این شامل یک نسبت مناسب بین منطقه قابل‌استفاده و منطقه توسعه است. سطوح صاف و بدون ستون با سقف‌های بلند حداکثر انعطاف‌پذیری را در استفاده فراهم می‌کند.

تجهیزات

اینکه کدام تجهیزات مورد نیاز است بستگی به هدف استفاده از سالن دارد. در انبار‌ها، دمای ثابت و خشک اتاق مهم است. اگر محصولات باید خنک شوند، سطوح خنک‌کننده کافی با دما‌های مختلف و مسیر‌های حمل‌ونقل کوتاه مهم هستند. سالن‌های تولید باید دارای اتصالات برق کافی و سیستم تهویه و فاضلاب بسیار خوب باشند. یک کسب‌وکار سفارش پستی با یک دفتر متصل به یک اتصال اینترنتی عالی نیاز دارد. در مورد تحویل کامیون، یک درب غلتکی بزرگ که وسایل نقلیه از طریق آن می‌توانند مستقیماً وارد سالن شوند، بسیار مفید است. کارکنان نیز باید با سالن، رختکن و سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شوند.

حتما بخوانید  قیمت سوله و زمین صنعتی در جاده مخصوص کرج

وضعیت

سالن‌های صنعتی بسیار قدیمی ارزان هستند، اما اغلب دیگر استاندارد فعلی را ندارند. اگر فناوری و تهویه تحت‌تأثیر قرار گیرد یا اگر شرایط مقررات حفاظت در برابر آتش، مقررات ایمنی و قوانین ساختمان را نقض کند، می‌تواند مشکل‌ساز شود. در چنین مواردی، گاهی اوقات اقدامات و تعمیرات پیچیده بهداشتی باید قبل از راه‌اندازی انجام شود.

مشتریان

ملک صنعتی که در آن مشتریانی مانند عمده‌فروشان پذیرایی می‌شوند، باید دفتر جداگانه‌ای برای مذاکرات فروش داشته باشند. همچنین باید فضا‌های پارکینگ کافی در مقابل محوطه ورودی وجود داشته باشد. برخی از صنایع، مانند صنعت پوشاک، می‌توانند از فروشگاه‌های اوت‌لت یا کارخانه‌هایی که به طور مستقیم متصل هستند، بهره‌مند شوند. در اینجا مهم است که محصولات موردنظر تقاضای بالایی داشته باشند و ملک تجاری در یک حوضه آبریز واقع شده باشد که برای مشتریان منطقی باشد که به آنجا برسند.

24f01a سایت املاک صنعتی تام

ویژگی‌های منطقه‌ای

بسته به کشور یا ایالت فدرال که سالن صنعتی در آن واقع شده است، ممکن است نرخ‌های مالیات تجاری و مالیات‌های شهری متفاوت اعمال شود. در مورد املاک بزرگ، این می‌تواند از نظر مالی کاملاً مرتبط باشد.

نگاهی به ثبت زمین نیز بخشی از فهرست کوتاه یک ملک تجاری مناسب است. علاقه‌مندان بررسی می‌کنند که آیا محدودیتی در مورداستفاده از سالن وجود دارد یا خیر، آیا املاک مجاور نیز مناطق صنعتی هستند، آیا امکان گسترش ساختمان وجود دارد و نزدیک‌ترین منطقه مسکونی چقدر فاصله دارد.

END

4.5/5 (2 نظر)

یک پاسخ

  1. با تشکر از مشاوره خوب شما و وقتی که بدون چشمداشت برای مجموعه ما گذاشتین .امیدوارم در آینده همکاری های بیشتری داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *