سایت املاک صنعتی تام

املاک صنعتی تام

 

40074 3 11zon معاملات املاک صنعتی در جاده مخصوص کرج

بیشتر املاکی که در جاده مخصوص کرج معامله می‌شوند، جزء املاک صنعتی به‌ حساب می‌آیند. در واقع املاک صنعتی ساختمان‌هایی هستند که هدف از ساخت آنها برای امور تجاری، صنایع مختلف، راه‌اندازی کسب‌وکار، انبارداری و مواردی از این قبیل است. بنابراین معاملات املاک صنعتی در جاده مخصوص کرج نیز با همین هدف انجام می‌شود. اگر فعالیت و نوع کار شما نیازمند آن است که در یک محیط صنعتی انجام شود بهتر است اطلاعاتی درباره این موضوع در اختیار داشته باشید، پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

املاک صنعتی چیست؟

تمامی زمین‌ها و ساختمان‌هایی که دارای فعالیت‌های صنعتی اعم از تولید، ساخت، انبارداری و شبکه توزیع هستند جزئی از این املاک حساب می­شوند. املاک صنعتی جایگاه بسیار ویژه­ای در زمینه تولید و تجارت­های داخلی کشور دارند، در هنگام تاسیس یک واحد صنعتی اولین مسئله مهم پیداکردن مکان مناسب برای این کار است.

معاملات مربوط به این املاک شامل خریدوفروش انبار، زمین صنعتی، کارخانه، کارگاه، سوله و تمامی املاک اداری و تجاری می­شود. از جمله املاک صنعتی که در محدوده تهران وجود دارد، می­توان جاده مخصوص کرج(شهید لشکری) را نام برد که شامل مناطق صنعتی مختلفی همچون شهرک استقلال، چیتگر جنوبی، خیابان سپاه اسلام، نفت پارس و بسیاری موارد دیگر است.

معرفی جاده مخصوص کرج به­عنوان یک بخش صنعتی مهم

با توجه به اهمیتی که این منطقه در صنعت و اقتصاد پایتخت و حتی کل کشور دارد، بهتر است اطلاعاتی درباره آن داشته باشید. گسترش واحدهای صنعتی در این منطقه بیشتر به دهه 40 و 50 شمسی برمی­گردد و تا کنون نیز ادامه پیدا کرده است.

حتما بخوانید  سایت املاک صنعتی تام

همچنین این محدوده در زمان اولین طرح جامع تهران به ­عنوان محل اسقرار کارخانجات و فعالیت­های مربوط به حوزه صنعت در نظر گرفته شده است. با توجه به این موضوع نیز انجام معاملات املاک صنعتی در جاده مخصوص کرج از گذشته تا امروز رونق زیادی داشته است.

اگر قصد تاسیس کارگاه، کارخانه یا خرید و فروش سوله در جاده مخصوص کرج دارید بهتر است به یک مشاور املاک مطمئن مراجعه کنید.

در زمان انجام معاملات املاک صنعتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در صورتی که قصد خرید یا اجاره یک ملک صنعتی را دارید توصیه می­شود پیش از هر اقدامی اطلاعاتی درباره آن داشته باشید. مواردی که باید به آن اهمیت دهید شامل موارد زیر است:

  • نوع کاربری: در ابتدا باید مشخص کنید که نوع کاربری شما از ملک صنعتی چیست و قصد دارید با چه هدفی این ملک را تهیه کنید. مثلا در صورت تاسیس کارخانه باید به نکاتی از قبیل مساحت و امکانات منطقه دقت داشته باشید.
  • بودجه: هزینه­ای که قرار است صرف اجاره یا خرید شود چه مقدار است؟ آیا محیطی که در نظر گرفتید با بودجه شما هم­خوانی دارد؟ این­ها سوالاتی است که باید در معاملات املاک صنعتی در جاده مخصوص کرج، برای آن یک پاسخ منطقی داشته باشید، زیرا برای انجام کارهای صنعتی باید تمام هزینه­ها را در نظر داشته باشید.
  • دسترسی: یکی از معیارهای مهم برای شما دسترسی مناسب این مناطق به محل­های مورد نظر شما است. به ­طور مثال؛ اگر شما اجاره سوله در جاده مخصوص کرج را به ­منظور انبارکردن تولیدات خود در نظرگرفته­اید، بهتر است به امکان دسترسی محل دقت کنید. زیرا روی هزینه حمل­ونقل تاثیرگذار خواهد بود.
  • عقد اجاره­نامه: اخذ قرارداد شامل قوانین و مقررات مخصوص به­ خود است که در زمان انجام آن باید به تمامی اصول قانونی توجه کافی را داشته باشید. انتخاب یک مشاور املاک کارآمد می­تواند در خصوص مسائل حقوقی به شما کمک کند، املاک صنعتی تام با داشتن کادری مجرب و مشاوران حقوقی زبده بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
  • امکاناتی همچون روشنایی و تامین آب محل مورد نظر را نیز بهتر است بررسی کنید.
حتما بخوانید  آشنایی با انواع سند ملکی در معاملات املاک صنعتی

قیمت خرید و اجاره املاک صنعتی به چه عواملی بستگی دارد

باید بدانید که اجاره یا خرید این املاک با ملک مسکونی تفاوت­هایی دارد و ویژگی­هایی که روی قیمت تمام­شده آنها تاثیر دارد موارد مختلفی را شامل می­شود. به­طور مثال، برای انجام معاملات املاک صنعتی در جاده مخصوص کرج باید بدانید که متراژ، نوع کاربری و منطقه­ای که ملک مورد نظر شما در آن قرار دارد روی قیمت اجاره و خرید تاثیر زیادی می­گذارد.

پیشنهاد می­کنیم برای مشاهده قیمت اجاره سوله و انبار به سایت املاک صنعتی تام سری بزنید.

توضیحاتی درباره معاملات املاک صنعتی در جاده مخصوص کرج

جمع­بندی

املاک صنعتی به تمامی زمین­ها و ساختمان­هایی گفته می­شود که در آنها فعالیت­های صنعتی از جمله ساخت، مونتاژ، انبارداری و دیگر موارد صورت می­گیرد، معاملات مربوط به آن نیز قواعد مخصوص به خود را دارد. یکی از مناطق صنعتی مهم در کشور جاده مخصوص کرج است که معاملات املاک صنعتی در جاده مخصوص کرج شامل خرید، فروش و اجاره انواع انبار، سوله، کارگاه و دیگر موارد صنعتی می­شود. برای اجاره واحد صنعتی در این منطقه بهتر است با توجه به متراژ و نوع کاربری که دارید، عمل کنید.

4.5/5 (2 نظر)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *