سایت املاک صنعتی تام

املاک صنعتی تام

اجاره سوله صنعتی

یکی از موضوعات بسیار اساسی و دغدغه‌های پیش روی تولید کنندگان و یا شرکت‌های بازرگانی، موضوع اجاره سوله مناسب و متناسب با مصارف و کاربری‌های مد نظرشان است. این دسته از صاحبان مشاغل، کالاها و محصولات مختلفی داشته و یا دستگاه‌ها و تجهیزات آن‌ها متنوع است. به همین دلیل محل صحیح نگهداری از آن‌ها و یا تامین مکان مناسب برای ذخیره کالاها و پخش و توزیع محصولات، یکی از نگرانی‌های جدی این افراد به شمار می‌رود. در این مقاله به دنبال بررسی موضوع اجاره سوله صنعتی در مناطق صنعتی تهران هستیم .

اجاره سوله صنعتی

اجاره سوله در تهران

در حال حاضر اجاره سوله در تهران و دیگر مناطق کشور در طول، عرض و ارتفاع‌های مختلف صورت گرفته و توجه نحوه تخلیه بار و یا بارگیری، نیاز به حیاط و یا سکوی مناسب برای بارگیری، تجهیزات مورد نیاز، رو باز و یا سر پوشیده بودن سوله، فاصله سوله از مبدا کالا تا مقصد،  فساد کالا و شیوه نگهداری صحیح از محصولات، امکانات موجود در منطقه قرارگیری سوله و … ضرورت اساسی و اهمیت ویژه‌ای دارد.

این موضوعات برخی از مجموعه‌ها و یا وبسایت‌ها را بر آن داشته است تا به صورت کاملاً تخصصی در حوزه اجاره سوله صنعتی، بهداشتی، تجاری و … در مناطق مختلف مشغول به فعالیت شوند. این مجموعه‌ها سوله‌ها و سالن‌های مد نظر متقاضیان را با شرایط مختلف و مختصات متنوع در اختیارشان قرار می‌دهند تا آن‌ها بتوانند از میان گزینه‌های موجود بهترین سوله‌ها را برای کاربری‌های مد نظر خود اجاره کنند.

یکی دیگر از نکاتی که در چنین شرایطی مدنظر تجار و واحدهای تولیدکننده قرار می‌گیرد قیمت اجاره سوله است. لازم است بدانید که قیمت اجاره یک سوله به چند عامل مهم بستگی دارد که یکی از مهمترین این عوامل، موقعیت و مکان جغرافیایی و محل قرارگیری سوله و میزان دوری و یا نزدیکی و مسافت آن و دسترسی به مرکز تهران است.از سوی دیگر و از آنجایی که شما می‌توانید انواع مختلفی از سوله‌ها با مساحت‌ها و متراژهای متنوع را به اجاره خود در بیاورید پس باید بابت آن قیمت‌های گوناگونی هم پرداخت کنید.

حتما بخوانید  خرید سوله+قیمت

اجاره سوله صنعتی

اجاره سوله صنعتی در تهران

همان‌طور که می‌دانید تهران چند منطقه صنعتی دارد. برخی از این مناطق در داخل شهر قرار گرفته و بعضی دیگر در حومه و اطراف این شهر واقع شده‌اند. برای نمونه منطقه صنعتی جاده مخصوص (شهید لشکری) و جاده قدیم کرج (بزرگراه فتح) در درون شهر قرار دارند.

این مناطق را می‌توان قطب صنعتی تهران به شمار آورد. بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها برای نگهداری کالاها، ذخیره آن‌ها و یا توزیع و پخش محصولات خود از این دو محور استفاده کرده و ترجیح می‌دهند که سوله‌های مورد نیاز برای حمل و نقل و یا توسعه فعالیت‌هایشان در این مناطق قرار گرفته باشند.

در واقع حضور شرکت‌های بزرگ بسیار، باعث شده تا این منطقه پتانسیل بسیار بالایی داشته و ارزش آن هم بالاتر از سایر مناطق باشد. بنابراین اگر تمایل دارید در مناطق صنعتی تهران، غرب تهران، جاده مخصوص و جاده قدیم کرج، کرج و گرمدره به اجاره سوله انبار، کارخانه و یا کارگاه دست بزنید و از آن‌ها در کاربری و مصارف صنعتی، بهداشتی، تجاری و … استفاده کنید می‌توانید به وبسایت املاک صنعتی تام مراجعه نمایید.

این مجموعه امکانات بسیار گسترده‌ای در حوزه اجاره سوله و سالن در انواع مختلف، ابعاد و اندازه‌های متنوع و قیمت‌های گوناگون دارد و لذا املاکی مناسب را برای مصارف و کاربردهای مد نظر شما فراهم خواهند نمود.

مشاورین حرفه‌ای و باسابقه این مجموعه نهایت سعی و تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا شما بتوانید به اجاره یک سوله مناسب و متناسب با کاربری‌های مد نظر خود دست بزنید. این مجموعه سوله‌ها را با متراژها و مساحت‌های گوناگون در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

حتما بخوانید  گواهی عدم حضور در معاملات املاک صنعتی چیست؟

وجود فایلینگ گسترده و به روز یکی دیگر از مزایای مراجعه به این سایت املاک صنعتی است. پس این امکان را به دست می‌آورید که به راحتی تمامی مشخصات و اطلاعات مربوط به هزاران پرونده و سوله و سالن را بررسی نموده و سپس موردی را که ترجیح می‌دهید انتخاب کنید. بعد از آن هم می‌توانید از سوله مد نظر خود بازدید کرده و وارد مرحله عقد قرارداد شوید.

END

5/5 (1 نظر)

یک پاسخ

  1. سلام خسته نباشید سوله ای بهداشتی به مساحت 500 متر جهت انبار قهوه و کاکائو نیازمندم اگر موردی دارین با شماره من تماس بگیرید
    ***********

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *